Aplikasi Beetalk

Assalammualaikum..


Hei korang..
Korang semua tahu kan sekarang ni dah banyak aplikasi android yang boleh buat kite berhubung bile2 mase and kat mane2 je kan. Then sekarang dah bertambah pulak lagi satu lagi aplikasi. Nama aplikasi tu Beetalk.. bukan kakaotalk, but Beetalk. Rasenye tak semua orang yang dah tahu kot??

Ryn bukannye nak promote or paksa korang join buat account Beetalk. But Ryn nak share kat korang beberapa info pasal aplikasi Beetalk ni. Ryn dapat tahu ni pon dari kawan Ryn sendiri. So nak share dengan korang la ye. Nah baca laa..
1.Beetalk dibuat oleh Johnsen Kawair. Johnsen Kawair ialah orang yang mempercayai lebah sebagai tuhannye. Name kepercayaan tersebut dikenali beegod iaitu tuhanlebah. Johnsen Kawair ialah salah seorang orang besar daripada rejim Israel. Beliau mengambil masa 2 tahun untuk membuat Beetalk. Beliau juga telah membuat perjanjian dengan seorang jutawan daripada Qatar. Ahli jutawan Qatar tersebut telah berjanji akan membayar 1 dolar untuk 1 account yang telah dibuat di Beetalk dengan satu syarat iaitu Johnsen Kawair haruslah memberi 50% kepada tentera Israel bagi memantapkan lagi tenteranya. Cubalah anda fikir dah berapa ribu orang yang telah membuat account Beetalk. Kesian Saudara seislam Kita di Palestin. Menderita disebabkan kite. 
2. Kepada pengguna telephone pintar. Jangan sesekali add App Beetalk kerana setiap bulan kredit anda akan diambil sebanyak RM10. Jika anda tidak mempunyai kredit, ianya akan mengambil kredit anda sewaktu anda menambah nilai kredit. Beetalk tu software Russia. Mohon hati-hati. Kalau register ID guna simcard dari IC korang, then korang ada buat Bank account mohon pergi check. Jangan main-main dengan kebolehan Russia.
Ryn tak tau la betul ke tak ye. Terserah korang la kalau nak percaye ke tak okay.

Bye ^_^

No comments:

Post a Comment